Szervezőknek

Mi a TICAT?

A TICAT egy innovatív, megbízható jegyértékesítési rendszer, ami a jegyvásárlók, zenekarok, klubok, szervezők, managerek közös érdekeit kutatva jött létre. A TICAT egy robosztus, felhőben futó jegyértékesítési rendszer, szervezők számára teljeskörű adminisztrációt és riportálást biztosít, jegyértékesítést egyrészt a ticat.hu publikus esemény portálon tesz lehetővé, másrészt képes a különböző szervezők, klubok, zenekarok weboldalaiba is integrálódni. A TICAT rendszer alrendszerei biztosítani tudják eseményeknél a helyszíni jegyértékesítést és helyszíni beléptetést, valamint a klubok zenekarok közötti tartalommegosztást, társszervezői funkciókat és és számtalan további szolgáltatást nyújt.

A TICAT jegyrendszer egy online eszköz, amely a szervező által kezelt, szervezett eseményt elérhetővé teszi az interneten és biztosítja a szervező által beállított szabályok és paraméterek alapján a jegyvásárlást.

Egyszerű használat

Egyszerű használat

15 év tapasztalattal a hátunk mögött alkottuk meg a TICAT jegyrendszer admin felületét, hogy minden kézre álljon és sokoldalú funkciókat adjon az események előkészítésétől egészen az utókövetésig, elszámolásokig és riportokig.

Jegyportál + weboldal integráció

Jegyportál + weboldal integráció

A TICAT jegyrendszer architektúráját úgy terveztük, hogy egyszerre tud minden eseményt a ticat.hu jegyportálon publikálni és értékesíteni és ezzel párhuzamosan akár weboldalakba is tudjuk integrálni az értékesítést. A különböző csatornákat ugyanaz a core rendszer szolgálja ki, nem kell jegy kontingenseket elkülöníteni.

API integráció

API integráció

Weboldaladba API integrációval be tudod ágyazni a TICAT jegyrendszert úgy, hogy saját weboldaladon gyűjtöd regisztrált felhasználóidat, hírlevél feliratkozóidat és a TICAT adja a program listát és a programok vásárlási folyamatát. Ez egy mélyebb szintű integráció, nagyobb munkát igényel.

Widget integráció

Widget integráció

Ez a legegyszerűbb integrációs módszer, amivel használhatod a TICAT jegyrendszert saját weboldaladban. Egyszerűen egy kód részletet kell minden eseményed részletes oldalába beillesztened és megjelenik majd a TICAT által nyújtott jegyvásárlási folyamat, ami végigviszi a felhasználót a vásárláson.

Számtalan admin funkció

Számtalan admin funkció

Az admin felületen mindent megtalálsz, ami egy esemény sokoldalú kezeléséhez és jegyértékesítéséhez szükséges. Legyen szó jegytípusokról, jegytípus szabályokról, automatikus limit figyelésekről kezelési költség beállításokról, ÁFA tartalomról, társszervezőkről, megosztásokról, tiszteletjegyekről, tömeges felhasználói értesítésről, fizetési és számlázási csatornákról, jegy visszaváltásról, NTAK adatküldésről és még sorolhatnánk. Funkcióinkat folyamatosan bővítjük.

Meghallgatunk

Meghallgatunk

A rendszer fejlesztési roadmap-jét a szervezők, managerek, klub tulajdonosok, zenekarok és természetesen a felhasználói visszajelzések alapján is alakítjuk. Felmérjük, kutatjuk azokat a megoldásokat, amelyekkel újat adhatunk, amelyekkel olyan igényeket is lefedünk, amire a piacon más még nem ad választ.

Számtalan Box Office funkció

Számtalan Box Office funkció

A TICAT rendelkezik helyszíni jegyértékesítést támogató alrendszerrel. Mindent adunk, ami egy helyszíni jegypénztár üzemeltetéséhez kell. A Box Office alrendszer felületeit a villámgyors jegy eladásra és roppant egyszerű kezelhetőségre terveztük. Speciális jegynyomtatót biztosítunk, támogatjuk a KP, Szép kártya bankkártya fizetési módokat, tudunk bizonylatként jegyet adni, ÁFA-s számlát kezelni, több pénztárost munkáját, elszámolását automatikusan kezelni stb.

Számtalan beléptetés funkció

Számtalan beléptetés funkció

A TICAT rendelkezik beléptetést támogató alrendszerrel. Mindent adunk, ami a villámgyors és egyszerűen kezelhető beléptetéshez kell. Speciális lézeres QR olvasó eszközt tudunk biztosítani, a beléptető felületet célzottan erre a tevékenységre terveztük, speciális mobil nézetekkel, több beléptető személyt is kezelhettek, több helyszínen, több eseményt is bonyolíthattok akár egy napon.

File megosztó felület

File megosztó felület

A TICAT jegyrendszer támogatást ad share alrendszerével a helyszínek és a fellépők számára, hogy egy eseményhez minden szükséges adatot egy helyen, követhetően, rendezetten megosszanak egymással. Ha a TICAT-et használod lehetőséged nyílik minden koncerthez tartozó anyagot megosztani az érintett felekkel pl. dokumentumok, műsorközlő, rider, sajtófotó, szerződések, stage plan stb. stb.

Társszervezők

Társszervezők

Az egyik kedvenc funkciónk. Eseményeidhez társszervezőket tudsz kijelölni, ezen személyeknek olvasási és/vagy szerkesztési jogot is adhatsz és hozzáférésükkel láthatják az esemény összes adatát, jegytípus és árazás beállításait és követhetik a jegyfogyás alakulását. Szerkesztési joggal rendelkező társszervezők módosíthatnak is az esemény paramétereiben.

NTAK

NTAK

Természetesen tudjuk, rugalmasan, egyszerűen. Több céget, több szolgáltatási helyet is rögzíthetsz, ha speciális eseményt szervezel, melyre nem vonatkozik az adatszolgáltatási kötelezettség, ezt is tudod managelni.

Felhő infrastruktúra, AI

Felhő infrastruktúra, AI

Tudjuk, hogy hangzatos fogalmak ezek, de nem marketing céllal írjuk. A TICAT felhőben fut, skálázható, robosztus, nagy terhelésre terveztük. AI megoldásokat is alkalmazunk, az egész TICAT brand is ebből épül.

Legkedvezőbb jutalék

Legkedvezőbb jutalék

Végére hagytuk talán a legfontosabbat. Kérj ajánlatot és megtapasztalod.

Keress minket az alábbi elérhetőségeken